2013. augusztus 2., péntek

FOLYTATÁS?!

Sziasztok!
Jövök egy kis bejegyzéssel. :) Már 3 hónap telt el,mióta felraktam az utolsó részt...és úgy érzem,hogy tudnám folytatni! :) Az az igazság.hogy Larry hiányom van...és állandóan a folytatás jár a fejemben... Még nem hoztam ki mindent ebből a blogból! És már vannak bőven ötleteim,hogy milyen csavarokkal tudnám folytatni! :D  Szóval...HA ti is úgy gondoljátok,hogy érdemes folytatnom,akkor jó lenne ha írnátok kommentet! :) Mert ha nem írtok,vagy ha úgy gondoljátok,hogy ne bonyolítsam a szálakat,akkor nem folytatom! Csak rajtatok áll! ;) Ha összegyűlik jó pár komment,akkor folytatom a blogot egy második évaddal! :) Annyit viszont elárulok,hogy az összes régi ˝mellékszereplők˝(Zayn,Niall,Liam,Gemma,Anne,Kristen) benne lennének a folytatásban. :) Plusz jó pár más hírességgel is kiegészülne a lista...ha úgy döntötök,hogy érdemes folytatnom! :) Várom a véleményeteket! Remélem jól döntötök! ;) 

25 megjegyzés:

  1. komolyan?? Imádlak <3 remélem h még ma hozod a részt.. :D örülök h meg gondoltad magad.:) és igen folytasd..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. komolyan! :D én imádlak,hogy olvasni fogod! <3 hát már elkezdtem...szóval hamarosan hozom. :)

      Törlés
  2. FOLYTASD! Szerintem mindannyian nagyon örülnénk neki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folytatom! Én örülök,hogy olvasni fogjátok! :)

      Törlés
  3. Szerintem folytasd !! én nekem még nem ment ki a fejemből a történet mert csak most olvastam el hihihhi király vagyok nah nem nem vagyok :// de kérlek folytasd én szivesen olvasom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na látod legalább ennyi előnyöd van,hogy nem kell újra elolvasnod az egészet! :) Örülök,hogy szvesen olvasod... :)

      Törlés
  4. FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD FOLYTASD.

    VálaszTörlés
  5. FOLYTASD!!! imádom a blogjaidat! úgy hogy ide azzal a második évaddal!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folytatom,és nagyon boldog vagyok,hogy imádod... :))

      Törlés
  6. Folytasd!Nagyon jól írsz úgyhogy hajrá! :)

    VálaszTörlés
  7. igen *------------* és nekem akarnál elvenni feleségül?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oké. folytatom. :D elvenni feleségül? Téged bármikor... ;)

      Törlés
  8. Folytasd, kíváncsian várom!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folytatom! Hát énis...kíváncsi leszek,mennyi mindent tudok még kihozni belőle. :D

      Törlés
  9. örülök hogy folytatod imádom a blogjaid.. :DD már várom :D

    VálaszTörlés
  10. örülök, hogy folytatod már nagyon várom :D most pár napja olvastam újra!! :D

    VálaszTörlés
  11. sziaaz már irtam ide, de van mégegy meg lepim neked .:D http://apakereso.blogspot.hu/2013/08/uram-isten-2dij.html és hamar részt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Ah...köszönöm! :)) Mostmár tényleg sietek. :D

      Törlés
    2. Szia. Ah...köszönöm! :)) Mostmár tényleg sietek. :D

      Törlés